Pașii pentru reînnoirea certificatului digital DigiSign la ANAF și configurarea în aplicație

Pașii pentru reînnoire și configurare sunt:

  • PAS 1: Se obține documentul de confirmare de la firma de la care aveți certificatul digital.

    În cazul în care aveți certificat digital emis de DigiSign, documentul de confirmare se obține de aici: https://digisign.ro/utile/document-confirmare/

  • PAS 2: După ce aveți acel document de confirmare (semnat de dvs. și contrasemnat de emitentul certificatului), intrați pe site-ul ANAF pentru reînnoirea certificatului digital: https://www.anaf.ro/reinnoire/ și încărcați documentul în secțiunea indicată de ANAF.

  • PAS 3: După ce primiți e-mail-ul de confirmare de la ANAF că s-a modificat contul dvs., puteți face integrarea și în aplicație. Detalii aici: Configurare semnătură electronică.

    NOTĂ: ANAF actualizează drepturile în jurul orei 2 noaptea, deci practic accesul devine activ a doua zi dimineața. Configurarea în aplicație a certificatului reînnoit la ANAF se poate face imediat după ce primiți e-mail-ul de confirmare, însă raportarea facturilor la ANAF va fi posibilă abia începând cu ziua următoare.