Pașii pentru reînnoirea certificatului digital Trans Sped la ANAF și configurarea în aplicație

Pașii pentru reînnoire și configurare sunt:

  • PAS 1: Se obține documentul de confirmare de la firma de la care aveți certificatul digital.

    În cazul în care aveți certificat digital emis de Trans Sped, documentul de confirmare se obține conform ghidului oficial disponibil aici: Ghid completare document de confirmare Trans Sped

  • PAS 2: După ce aveți documentul de confirmare (semnat de dvs. și contrasemnat de Trans Sped), intrați pe site-ul ANAF pentru reînnoirea certificatului digital: https://www.anaf.ro/reinnoire/ și încărcați documentul în secțiunea indicată de ANAF.

  • PAS 3: După ce primiți e-mail-ul de confirmare de la ANAF că s-a modificat contul dvs., puteți face integrarea și în aplicație. Detalii aici: Configurare semnătură electronică.

    NOTĂ: ANAF actualizează drepturile în jurul orei 2 noaptea, deci practic accesul devine activ a doua zi dimineața. Configurarea în aplicație a certificatului reînnoit se poate face imediat după ce primiți e-mail-ul de confirmare, însă raportarea facturilor la ANAF va fi posibilă abia din ziua următoare.