"Nu există niciun CIF pentru care să aveți drept în SPV"
Dacă primiți acest mesaj în momentul în care încercați să trimiteți o factură sau să accesați facturile din RO e-Factura ANAF, situațiile posibile sunt următoarele:
- Mesaj recent de la ANAF: Dacă ați primit în cursul zilei un e-mail de la ANAF că s-a actualizat cu succes accesul în SPV pe CUI-ul pe care încercați, totul este în regulă. Trebuie doar să încercați după ora 2 noaptea (recomandat dimineața), pentru că ANAF nu activează drepturile de vizualizare/trimitere e-Facturi în ziua primirii e-mailului.
- Inrolare mai veche a CUI-ului: Verificați e-mailul de confirmare primit de la ANAF la înrolarea CUI-ului. Acolo trebuie să fie specificat că v-au fost acordate drepturile pentru CIF-ul pe care încercați acum trimiterea sau vizualizarea.
- Reînnoirea certificatului digital: Dacă ați făcut reînnoirea certificatului, procedura este similară: în ziua primirii confirmării de la ANAF că s-a reînnoit certificatul, veți putea accesa RO e-Factura ANAF sau integra certificatul în aplicația de facturare, dar nu veți putea trimite facturile și nici vizualiza facturile în acea zi.